Monday, October 4, 2010

“ဝက္ နဲ႕ ႏြား ဘာကြာျခားသလဲ?...”



ခ်မ္းသာသူတစ္ဦးက သူ႕ရဲ႕မိတ္ေဆြေရွ႕မွာ ညည္းတယ္။

လူေတြက က်ေနာ္ကို မႀကိဳက္ၾကဘူး။

က်ေနာ္ကို တစ္ကိုယ္ေကာင္းဆန္တယ္။

ကပ္ေစးနည္းတယ္လို႕ေျပာၾကတယ္။

တကယ္ေတာ့ က်ေနာ္ရဲ႕ ေသတမ္းစာထဲမွာ က်ေနာ္ပိုင္ဆိုင္တာေတြ အားလံုးကို

မိဘမဲ့ ေဂဟာကို လွဴဒါန္းထားတာပါ

လို႕ ေျပာျပပါတယ္။


အဲဒီအခါ နားေထာင္ေနတဲ့ မိတ္ေဆြက ဝက္ နဲ႕ ႏြားပံုျပင္ကို ခ်မ္းသာသူအတြက္ ေျပာျပပါတယ္။

တစ္ခါတုန္းကေပါ့ဗ်ာ….ဝက္ နဲ႕ ႏြား ႏွစ္ေကာင္ဟာ မိတ္ေဆြေတြျဖစ္ၾကပါတယ္။

တစ္ေန႕ေတာ့ ဝက္ကႏြားဆီလာၿပီးညည္းပါတယ္။

အုိကိုႏြားႀကီး၊ လူေတြက ခင္ဗ်ားေကာင္းေၾကာင္းေျပာလိုက္ၾကတာဗ်ာ။

ေျပာလည္း ေျပာသင့္ပါတယ္ေလ။

ခင္ဗ်ားက သူတို႕အတြက္ ႏို႕ေတြ အၿမဲေပးေနတာကိုး။

ဒါေပမယ့္ သူတို႕ေတြ က်ေနာ္ဆီက ပိုေတာင္ရၾကပါတယ္ဗ်ာ

က်ေနာ္ရဲ႕ အသားေရာ၊အဆီေရာ နံရုိးပါမက်န္ရၾကပါတယ္။

က်ေနာ္ရဲ႕ေျခ၊ လက္ေတြနဲ႕ အၿမီးေတာင္ ခ်က္ျပဳတ္စားၾကပါေသးတယ္။

ဝက္သားတုတ္ထိုးဆိုၿပီး က်ေနာ္ရဲ႕တစ္ကိုယ္လံုးကို

အားရပါးရစားေနၾကတာ ခင္ဗ်ားအျမင္ဘဲေလ။

ဒါေပမယ့္ ဘယ္သူကမွ က်ေနာ္ကို ေကာင္းတယ္လို႕မေျပာၾကဘူး။

က်ေနာ့္ကို မႀကိဳက္ၾကဘူး။

လူေတြအတြက္ က်ေနာ္ဟာ ဘာမွ သံုးမရတဲ့ ဝက္တစ္ေကာင္တဲ့ဗ်ာ

အဲဒီလို ဘာေၾကာင့္ ျဖစ္ေနတာလဲဟင္

လို႕ဝက္က ႏြားကို ေျပာျပပါတယ္။


ႏြားက စဥ္းစားၿပီးျပန္ေျပာတာက….


ျဖစ္ႏိုိင္တာတစ္ခုေတာ့ရွိတယ္ဗ်။

က်ေနာ္က အသက္ရွင္ေနတုန္းမွာ လူေတြကို အကိ်ဳးျပဳေနတာကိုး။

ခင္ဗ်ားကေတာ့ ေသေတာ့မွ အက်ိဳးျပဳတာကေတာ့…..... ကြာျခားေနတယ္ဗ်။

လို႕ ျပန္ေျဖလိုက္ပါတယ္။

No comments:

လူသားတိုင္း က်န္းမာၾကပါေစ... လူသားတိုင္း ခ်မ္းသာၾကပါေစ...
ခႏၶာကိုယ္ကို ေလ့က်င့္ခန္းနဲ႕ေစာင့္ေရွာက္ပါ။ စိတ္ကို စာဖတ္ျခင္းနဲ႕ေစာင့္ေရွာက္ပါ။...

ႏူတ္ဆက္စကားေလးမ်ား.....

ျမန္မာတို႕ရဲ႕ ဘေလာ့ဂ္မ်ား...

picoodle.com