Monday, November 15, 2010

“ ငါ မင္းကို ေျပာျပႏိုင္တာထက္ ပိုခ်စ္တယ္…”




က်ေနာ္တို႕ရဲ႕အိမ္ေထာင္သက္က ႏွစ္ဆယ္ေက်ာ္ခဲ့ၿပီ။

အခက္အခဲမ်ိဳးစံုေတြ႕ႀကံဳခဲ့ရပါတယ္။

ျပႆနာေပါင္းမ်ားစြာကိုလည္း ရင္ဆိုင္ခဲ့ရပါတယ္။

မၾကခဏလည္း ရန္ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။

ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္တို႕ရဲ႕ အိမ္ေထာင္ကခိုင္ၿမဲဲလ်က္ရွိေနပါတယ္။

တစ္ေန႕ေတာ့ က်ေနာ္က ဇနီးသည္ကို ေမးၾကည့္မိပါတယ္။


မင္း ငါ့ကို ခ်စ္ေသးလား


တကယ္ဆိုေတာ့

ကိုယ့္ကို ခ်စ္တယ္ဆိုတဲ့ စကားကို ၾကားခ်င္တာပါ။

ဘယ္ႏွစ္ႀကိမ္ပဲ ၾကားၾကား

ဘယ္ေတာ့မွ မရုိးႏိုင္တဲ့ စကားလို႕မွတ္ယူမိပါတယ္။


တကယ္တန္းၾကားရတာက


ရွင္ေသေသခ်ာခ်ာ နားေထာင္ပါ၊

က်မက ရွင့္ဇနီး၊

ရွင္စားဖို႕အတြက္ ေန႕တိုင္း က်မ ခ်က္ျပဳပ္ေပးပါတယ္။

ရွင့္အဝတ္ေတြကိုလည္း ေလွ်ာ္ဖြတ္ၿပီး မီးပူတိုက္ေပးေနပါတယ္။

ရွင္ေနတဲ့အိမ္ ကိုသန္႕ရွင္းဖို႕ ေန႕တိုင္း ၾကမ္းတုိက္ရတယ္။

ရွင့္နဲ႕ရတဲ့ကေလး -ေယာက္ေတာင္ရွိေနၿပီ။

က်မရဲ႕အိပ္ရာဟာလည္း ရွင့္အိပ္ရာပါပဲ။

က်မရဲ႕အခ်ိန္ေတြဆိုတာ ရွင့္ရဲ႕အခ်ိန္ေတြပါပဲ။

အဲဒီအေျခအေနမွာေတာင္ က်မ ရွင့္ကို

ခ်စ္၊ မခ်စ္ သိခ်င္ေသးတယ္ ဟုတ္လား၊

ၾကားခ်င္ေသးတယ္ဆိုရင္

အင္းက်မ ရွင့္ကို ခ်စ္တယ္လို႕ ထင္ပါတယ္


လို႕သာ ျပန္ေျပာပါတယ္။


သူမေျပာတာ သူမအတြက္ အမွန္ေတြဆိုတာ က်ေနာ္သိပါတယ္။

ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္ၾကားခ်င္တဲ့စကားေတာ့ မဟုတ္ဘူးဆိုတာ

လည္း က်ေနာ္ဘဲသိပါတယ္။



ကဲလူႀကီးမင္းေရာ

ေန႕တိုင္းၾကားခ်င္တဲ့စကားကို တစ္သက္စာေျပာလိုက္ရင္

ေက်နပ္ႏိုင္မလားလို႕ က်ေနာ္သိခ်င္ပါတယ္။

1 comment:

လူသားတိုင္း က်န္းမာၾကပါေစ... လူသားတိုင္း ခ်မ္းသာၾကပါေစ...
ခႏၶာကိုယ္ကို ေလ့က်င့္ခန္းနဲ႕ေစာင့္ေရွာက္ပါ။ စိတ္ကို စာဖတ္ျခင္းနဲ႕ေစာင့္ေရွာက္ပါ။...

ႏူတ္ဆက္စကားေလးမ်ား.....

ျမန္မာတို႕ရဲ႕ ဘေလာ့ဂ္မ်ား...

picoodle.com