Tuesday, November 16, 2010

“ အျပစ္ေတြ မလုပ္ခ်င္တာပါ...”




တစ္ခါတုန္းက

မဟတၱဂႏၶီဟာ ေတာင္အာဖရိကတိုက္တြင္

ေရွ႕ေနလိုက္ေနစဥ္က ျဖစ္ပါတယ္။


ထာဝရဘုရားကို ကိုးကြယ္တဲ့ ဘာသာဝင္တစ္ဦးက

မဟတၱဂႏၶီကို


သူတို႕ဘာသာထဲကို ဝင္ဖို႕ လာၿပီး ဆြဲေဆာင္ပါတယ္။


အဲဒီဘာသာဝင္တစ္ဦး ေျပာတာက...

“ မဟတၱဂႏၶီ က်ေနာ္တို႕ဘာသာထဲဝင္ပါ။

က်ေနာ္တို႕ ဘာသာဝင္ ျဖစ္သြားရင္ အျပစ္ေတြကို

ဘယ္ေလာက္ပဲ လုပ္လုပ္ က်ေနာ္တို႕ဘုရားသခင္ကခံေပးတယ္။

က်ေနာ္တို႕က ဘာမွ မခံစားရဘူး ”

လို႕ ေျပာပါတယ္။


မဟတၱဂႏၶီက ...


“ က်ေနာ္က အျပစ္ေတြ လုပ္ခ်င္တိုင္း လုပ္ၿပီးမွ

ေက်ေပ်ာက္ေအာင္ လုပ္ေပးတာကို သေဘာမက်ဘူး၊

အဲဒီအျပစ္ေတြကို က်ဴးလြန္ခ်င္တဲ့စိတ္ေတြ

ျဖစ္မလာတာကိုဘဲ အလိုရွိတယ္ ”

လို႕ ျပန္ေျပာခဲ့ပါတယ္။

No comments:

လူသားတိုင္း က်န္းမာၾကပါေစ... လူသားတိုင္း ခ်မ္းသာၾကပါေစ...
ခႏၶာကိုယ္ကို ေလ့က်င့္ခန္းနဲ႕ေစာင့္ေရွာက္ပါ။ စိတ္ကို စာဖတ္ျခင္းနဲ႕ေစာင့္ေရွာက္ပါ။...

ႏူတ္ဆက္စကားေလးမ်ား.....

ျမန္မာတို႕ရဲ႕ ဘေလာ့ဂ္မ်ား...

picoodle.com