Friday, December 17, 2010

“ က်မအသက္ ဘယ္ေလာက္လဲသိလား…”



စကားဝိုင္းတစ္ခုတြင္ ေယာက္်ားႏွင့္ မိန္းမတို႕

မည္သူ႕ကို ပိုၿပီး ယံုသင့္သနည္းဆိုတာနဲ႕ပတ္သက္ၿပီး

အေခ်အတင္ ေဆြးေႏြးေနၾကတယ္။


တစ္ေယာက္ကေျပာတယ္။

က်ေနာ္ ဘယ္သူနဲ႕မဆို ေလာင္းေၾကးစားေၾကးနဲ႕

စိမ္ေခၚရဲတယ္။

လွ်ိဳ႕ဝွက္ခ်က္ တစ္စံုတစ္ခုကို ထိန္းသိမ္းထားႏိုင္တဲ့

မိန္းမဆိုလို႕ ဒီကမၻာေပၚမွာ တစ္ေယာက္မွ

မရွိဘူးဗ်ာ


အမ်ိဳးသမီးတစ္ေယာက္က သူ႕ရဲ႕စကားကို

ကန္႕ကြက္တယ္။

ဒီလို မေျပာပါနဲ႕၊

က်မဆိုရင္အင္မတန္ အေရးႀကီးတဲ့ လွ်ိဳ႕ဝွက္ခ်က္တစ္ခုကို

ထုတ္မေျပာဘဲထားတာ ႏွစ္ေတာ္ေတာ္ေတာင္ ၾကာေနၿပီ

ဒါ လံုးဝ မျဖစ္ႏိုင္ဘူး

သိပ္ျဖစ္ႏိုင္တာေပါ့ရွင္။

က်မအသက္ ၂၆-ႏွစ္ အရြယ္က စၿပီး အခုထိ

က်မရဲ႕အသက္အမွန္ကို လွ်ိဳ႕ဝွက္ထားတယ္ရွင့္


က်ေနာ္အျမင္မွာေတာ့ ခင္ဗ်ားဟာ တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္မွာ

ထုတ္ေျပာမိမွာပါ


ရွင္က မိန္းမေတြကို အင္မတန္ အထင္ေသးတာကိုး။

ရွင္ သိထားဖို႕က မိန္းမတစ္ေယာက္ဟာ လွ်ိဳ႕ဝွက္ခ်က္

တစ္ခုကို ၁၂-ႏွစ္ၾကာ ထိန္းသိမ္းထားႏိုင္ရင္

တစ္သက္လံုး မေပါက္ၾကားႏိုင္ေအာင္

ထိန္းထားႏိုင္တယ္ဆိုတဲ့ အခ်က္ပဲရွင့္

No comments:

လူသားတိုင္း က်န္းမာၾကပါေစ... လူသားတိုင္း ခ်မ္းသာၾကပါေစ...
ခႏၶာကိုယ္ကို ေလ့က်င့္ခန္းနဲ႕ေစာင့္ေရွာက္ပါ။ စိတ္ကို စာဖတ္ျခင္းနဲ႕ေစာင့္ေရွာက္ပါ။...

ႏူတ္ဆက္စကားေလးမ်ား.....

ျမန္မာတို႕ရဲ႕ ဘေလာ့ဂ္မ်ား...

picoodle.com