Monday, October 11, 2010

“ အခ်ည္းႏွီးျဖစ္ျခင္း.....”




ဟြန္ဒါ ေမာ္ေတာ္ကားကုမၸဏီကို
စတင္တည္ေထာင္သူ “စူဟီရုိဟြန္ဒါ” က
သူ႕အျဖစ္အပ်က္ကို သူကို္ယ္တိုင္ေျပာျပခဲ့ပါတယ္။

“ ၁၉၅၁ခုႏွစ္မွာ
က်ေနာ္နဲ႕ က်ေနာ္ရဲ႕ ပါတနာ “ဖူဂ်ီစား၀ါး”တို႕ဟာ
အရင္းအႏွီး အရမ္းလိုေနတာနဲ႔
“မစ္စူဘီစီ” ဘဏ္မွာ ေငြေခ်းဖို႔ ဆံုးျဖတ္လိုက္ၾကတယ္။

ေငြေခ်းခ်င္ေအာင္ဆိုၿပီး ဧည့္ခံပြဲ တစ္ခုကို
က်ေနာ္တို႕ တခမ္းတနားလုပ္တယ္။

ဧည့္သည္ေတာ္ေတြ စားေန၊ေသာက္ေနၾကတဲ့ အခ်ိန္မွာ
သူတို႕ မပ်င္းရေအာင္ဆိုၿပီး
က်ေနာ္တို႕ ႏွစ္ေယာက္ပ်က္လံုးေတြ ထုတ္ၾကတယ္။

ေနာက္ေန႕ မွာ က်ေနာ္တို႔ ဘဏ္ကို သြားၾကတယ္။
မေန႕ ကဧည့္သည္အျဖစ္နဲ႕ လာခဲ့ၾကတဲ့ ဘဏ္သူေဌးေတြ
က်ေနာ္တို႔ကို ေငြေခ်းမွာပဲဆိုတဲ့ ယုံၾကည္ခ်က္အျပည့္နဲ႔ေပါ့။

ဒါေပမယ့္ ေငြေခ်းေလွ်ာက္လႊာရဲ႕ ေအာက္နားက
ဘဏ္ရဲ႕ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ကို ျမင္လိုက္ရေတာ့
က်ေနာ္တို႔ ႏွစ္ေယာက္စလံုး ငိုရမလို၊
ရယ္ရမလို ျဖစ္သြားေတာ့တယ္။


ဆံုးျဖတ္ခ်က္မွာ....
ဘာေရးထားသလဲ သိလား။


“ လူရႊင္ေတာ္ ႏွစ္ေယာက္ဦးေဆာင္ေသာ
ကုမၸဏီကို
ယံုၾကည္ဘြယ္ရာမရွိတဲ့ဗ်ာ။
ကဲ...ေကာင္းေရာ! ”



No comments:

လူသားတိုင္း က်န္းမာၾကပါေစ... လူသားတိုင္း ခ်မ္းသာၾကပါေစ...
ခႏၶာကိုယ္ကို ေလ့က်င့္ခန္းနဲ႕ေစာင့္ေရွာက္ပါ။ စိတ္ကို စာဖတ္ျခင္းနဲ႕ေစာင့္ေရွာက္ပါ။...

ႏူတ္ဆက္စကားေလးမ်ား.....

ျမန္မာတို႕ရဲ႕ ဘေလာ့ဂ္မ်ား...

picoodle.com