Monday, October 11, 2010

“ အကင္းပါးလိုက္တာ...”




က်ေနာ္သိတဲ့ အမိ်ဳးသမီးတစ္ေယာက္ရွိတယ္။
သူမရဲ႕နာမည္က ခင္ေလးႏြယ္ ဂြမး္ပံု ပါ။
မဂၤလာ ဧည့္ခံပြဲ တစ္ခုမွာေပါ့။
စကားေျပာၾကရင္း

သူမက

` က်မအသက္ ဘယ္ေလာက္ရွိၿပီ ထင္လဲ၊
ခန္႕မွန္းၾကည့္စမ္းပါ ´

တဲ့။

လူမႈေရးအရ က်ေနာ္က

`မခန္႕မွန္းတတ္ပါဘူးဗ်ာ´

လို႕ ျပန္ေျပာလိုက္ေတာ့

သူမက

` က်မ အရိပ္ျပ စကားေျပာလိုက္မယ္၊
က်မ ရဲ႕သမီးဟာ မူႀကိဳေက်ာင္းကို သြားေနတယ္ရွင့္ ´

တဲ့။

အဲဒီေတာ့ က်ေနာ္အနားမွာရွိေနတဲ့
အသိမိတ္ေဆြ ကိုလွေအးက
ျပန္ေမးလိုက္ပါတယ္။

` ဘာလဲ...ခင္ဗ်ားရဲ႕သမီးက
မူႀကိဳေက်ာင္းရဲ႕ ေက်ာင္းအုပ္လား ´

တဲ့ဗ်ာ။

No comments:

လူသားတိုင္း က်န္းမာၾကပါေစ... လူသားတိုင္း ခ်မ္းသာၾကပါေစ...
ခႏၶာကိုယ္ကို ေလ့က်င့္ခန္းနဲ႕ေစာင့္ေရွာက္ပါ။ စိတ္ကို စာဖတ္ျခင္းနဲ႕ေစာင့္ေရွာက္ပါ။...

ႏူတ္ဆက္စကားေလးမ်ား.....

ျမန္မာတို႕ရဲ႕ ဘေလာ့ဂ္မ်ား...

picoodle.com