Thursday, April 28, 2011

" စိတ္မသန္႕လို႕မလုပ္ခ်င္ပါ..."


ေရႊေရႊ ဟာ
ဟင္းသီးဟင္းရြက္ေရာင္းတဲ့
စတိုးဆိုင္ႀကီးတစ္ဆုိင္မွာ အလုပ္ရတဲ့အတြက္
ေက်ာင္းၿပီးတဲ့ညေနဘက္တြင္
အလုပ္ဝင္လုပ္ပါတယ္။

တစ္ေန႕မွာ
ေဖာက္သည္တစ္ဦးဟာ
ဆိုင္ထဲဝင္လာၿပီး
ပစၥည္းအခ်ိဳ႕ကို ဝယ္ပါတယ္။
ၿပီးေတာ့
ေရႊေရႊအနားကိုတိုးလာၿပီး ကပ္ေျပာတာက

" ထပ္ၿပီး ထည့္လိုက္ပါအုန္း"
လို႕
တိုးတိုးေျပာပါတယ္။

" ဟာ ဘယ္ျဖစ္ႏိုင္မလဲ၊
အဲဒါ က်မ မလုပ္ႏိုင္ပါဘူး၊
က်မရဲ႕ဆိုင္ရွင္က
အဲဒီလိုလုပ္တာကို ဘယ္သေဘာက်မလဲ"
လို႕ျပန္ေျပာလိုက္ပါတယ္။

ေစ်းဝယ္သူက

" မင္းရဲ႕ဆိုင္ရွင္က
အနားမွာရွိတယ္ဆိုရင္ေတာ့ ဟုတ္ပါတယ္။
ဒါေပမယ့္
အခု သူအနားမွာ ရွိတာမွ မဟုတ္တာ"
လို႕ထပ္ေျပာပါတယ္။

" အို... က်မရဲ႕ဆိုင္ရွင္က
ဆိုင္ထဲမွာေတာ့ မရွိတာမွန္ပါတယ္။
ဒါေပမယ့္
က်မရဲ႕စိတ္ထဲမွာေတာ့ ဆိုင္ရွင္က
အနားမွာအၿမဲတမ္းရွိေနပါတယ္။
က်မက ဘာသာတရားအဆံုးအမနဲ႕
အၿမဲေနတဲ့လူတစ္ေယာက္ျဖစ္ပါတယ္။
က်မ အဲဒါမ်ိဳးလုပ္ဖို႕ စိတ္မသန္႕ပါဘူး၊
စိတ္မသန္႕တဲ့အလုပ္ကို မလုပ္ခ်င္ပါဘူး"
လို႕
ေရႊေရႊက ရွင္းျပလိုက္ပါတယ္။







No comments:

လူသားတိုင္း က်န္းမာၾကပါေစ... လူသားတိုင္း ခ်မ္းသာၾကပါေစ...
ခႏၶာကိုယ္ကို ေလ့က်င့္ခန္းနဲ႕ေစာင့္ေရွာက္ပါ။ စိတ္ကို စာဖတ္ျခင္းနဲ႕ေစာင့္ေရွာက္ပါ။...

ႏူတ္ဆက္စကားေလးမ်ား.....

ျမန္မာတို႕ရဲ႕ ဘေလာ့ဂ္မ်ား...

picoodle.com