Tuesday, October 26, 2010

“ အလိုက္ မသိဘူး…”



တစ္ခါတုန္းက

သတင္းေထာက္ေပါက္စ တစ္ေယာက္က

နာမည္ႀကီးအဆိုေတာ္တစ္ဦးကို အလိုက္ကမ္းဆိုးမသိစြာ

သူမရဲ႕အသက္ ဘယ္ေလာက္ရွိၿပီလဲ လို႕ ေမးရာ

မသိဘူးလို႕ သူမကျပန္ေျဖပါတယ္။

ဒီေတာ့ သတင္းေထာက္က

ဘာလဲ

ကိုယ့္အသက္ ဘယ္ေလာက္ရွိၿပီလဲဆိုတာ မသိဘူး ဟုတ္လား၊ မျဖစ္ႏုိင္တာဘဲ


နာမည္ႀကီးအဆိုေတာ္က

က်မအသက္ကို ေရတြက္ေနတာမွ မဟုတ္ဘဲ။

ရွင့္ကို က်မေျပာမယ္။

အရာခပ္သိမ္းကို ေရတြက္ဖို႕ မလိုဘူးရွင့္။

က်မမွာရွိတဲ့ ပိုက္ဆံ၊

က်မပိုင္ဆိုင္တဲ့ စိန္၊ေရႊ ရတနာေတြ

ဘယ္ေလာက္ရွိသလဲဆိုတာကို က်မ ေရတြက္တယ္။

ဒီပစၥည္းေတြက အခိုးခံရႏိုင္တဲ့ ပစၥည္းေတြေလ။

အဲက်မရဲ႕ အသက္က်ေတာ့

ဘယ္သူမွ မခိုးႏိုင္ဘူး။

ဒါေၾကာင့္ေရတြက္မေနဘူး၊

ကဲရွင္းၿပီလား

No comments:

လူသားတိုင္း က်န္းမာၾကပါေစ... လူသားတိုင္း ခ်မ္းသာၾကပါေစ...
ခႏၶာကိုယ္ကို ေလ့က်င့္ခန္းနဲ႕ေစာင့္ေရွာက္ပါ။ စိတ္ကို စာဖတ္ျခင္းနဲ႕ေစာင့္ေရွာက္ပါ။...

ႏူတ္ဆက္စကားေလးမ်ား.....

ျမန္မာတို႕ရဲ႕ ဘေလာ့ဂ္မ်ား...

picoodle.com