Tuesday, November 17, 2009

အစြမ္းကုန္လုပ္၊ လုပ္သမွ် စြမ္းလာမယ္။



ဟင္နရီကိုင္ဇာဟာ အသက္(၁၆)ႏွစ္မွာ ကိုယ့္အားကိုယ္ကိုးၿပီး
ကိုယ့္ဝမ္းကိုယ္ရွာစားေနရၿပီ။
အလုပ္ရွားပါးတဲ့ကာလတုန္းက
ဟင္နရီကိုင္ဇာဟာ
ဓါတ္ပံုဆိုင္ပိုင္ရွင္တစ္ဦးဆီကို သြားၿပီး အလုပ္ေတာင္းပါတယ္။
သူအလုပ္ေတာင္းပံုကတစ္မ်ိဳး၊
ဟင္နရီကိုင္ဇာက “လူႀကီးမင္း ခင္ဗ်ာ....က်ေနာ္အလုပ္လိုခ်င္ပါတယ္။ က်ေနာ္သာ ဓါတ္ပံုဆိုင္မွာ လုပ္ခြင့္ရမယ္ဆိုရင္ လူႀကီးမင္းရဲ႕ဆိုင္ကို ႏွစ္လအတြင္း အျမတ္သံုးဆ တိုးလာေအာင္ လုပ္ေပးႏိုင္ပါတယ္။ ”
ဆိုင္ရွင္လူႀကီးက ရယ္ၿပီး “ ေဟ!....မင္းလုပ္ႏိုင္တယ္ဟုတ္လား?”
“ဟုတ္ပါတယ္။ လူႀကီးမင္းရဲ႕အျမတ္သံုးဆတိုးေအာင္ လုပ္မေပးႏိုင္ရင္ က်ေနာ္ လုပ္အားခ တစ္ျပားမွ မယူပါဘူး။ တကယ္လို႔ က်ေနာ္ေျပာတဲ့အတိုင္းျဖစ္ခဲ့ရင္ ပိုထြက္လာတဲ့ အျမတ္ထဲက တစ္ဝက္ကို က်ေနာ္လိုခ်င္ပါတယ္။ ”
ေဟ.....ေကာင္းၿပီ။ သံုးဆျမတ္ရင္ မင္းကို ပါတနာအျဖစ္အသိအမွတ္ျပဳမယ္ကြာ”
ဆိုင္ရွင္ကသေဘာက်စြာေျပာလိုက္ပါတယ္။
မလုပ္ႏိုင္ဘူး ထင္ၿပီးေျပာလိုက္တာျဖစ္တယ္။
ေနာက္အေတြ႕အႀကံဳကိုေတာ့
ဟင္နရီကိုင္ဇာကျပန္ေျပာျပတာကေတာ့
“ပထမဆံုး က်ေနာ္ဆိုင္မွာ" ေန႔ခ်င္းၿပီးဓါတ္ပံုကူးေပးသည္ "
ဆိုတဲ့ ဆိုင္းဘုတ္တစ္ခုတင္လိုက္ပါတယ္။
ဆိုင္ပိုင္ရွင္က ေတာ့ “ဒါ....မျဖစ္ႏိုင္ဘူး”လို႔ေျပာပါတယ္။
က်ေနာ္ကျဖစ္တယ္၊ က်ေနာ္အခ်ိန္ပို လုပ္ႏိုင္တယ္
လို႔ေျပာၿပီး တကယ္လဲလုပ္ခဲ့တယ္။
က်ေနာ္တစ္ခါတစ္ေလ နံက္(၄:၀၀)အထိ အလုပ္လုပ္ရတယ္။
ပိုင္ရွင္က က်ေနာ္ကို ရူးသြားအုန္းမယ္လုိ႔ မၾကာခဏ သတိေပးပါတယ္။
ထူးဆန္းတယ္လို႔ေျပာရမွာပဲ။
က်ေနာ္ဟာ တစ္ေန႔ကို (၁၈) နာရီအလုပ္လုပ္တာလဲ မပင္ပန္းဘူး။

ဘယ္ပင္ပန္းမလဲ၊ က်ေနာ္မွာ ရည္မွန္းခ်က္တစ္ခု၊ တိတိက်က်ရွိေနတာကိုး၊
က်ေနာ္ေပ်ာ္ေတာင္ေပ်ာ္လာတယ္။
အရင္တုန္းကေလာက္ မ်ားမ်ားအိပ္ဖို႔မလိုဘူးျဖစ္ေနတယ္။
လုပ္ေတြအရမ္းမ်ားလာတဲ့အခါ အဲဒါေတြကို ႏိုင္ေအာင္
က်ေနာ္ စတူဒီယို မွာ လွ်ပ္စစ္မီးစနစ္ကို အသစ္ျပန္ျပင္တယ္။
ဓါတ္ပံုေတြ အဆက္မျပတ္ ကူးေဆးလုိ႔ရေအာင္ နည္းလမ္းေတြရွာၿပီးလုပ္တယ္။
ႏွစ္လျပည့္တဲ့အခ်ိန္မွာေတာ့ အျမတ္က ေလးဆနီးပါးေလာက္တိုးေနၿပီ။
ဒါနဲ႔ပဲ က်ေနာ္လဲ ပါတနာျဖစ္သြားတာပါပဲ၊”

က်ေနာ္တို႔ရဲ႕ေရွ႕မွာ တကယ္အလုပ္လုပ္ျပတဲ့လူေတြအမ်ားႀကီးရွိေနပါတယ္။
က်ေနာ္တို႔ ႀကိဳးစားဖို႔သာလိုပါတယ္။
ကိုင္ဇာဆိုသူက အစြမ္းကုန္လုပ္၊
လုပ္သေလာက္အက်ိဳးရွိတယ္ဆိုတာကို သက္ေသျပခဲ့ပါၿပီ။
သူဟာ အေမရိကန္ႏိုင္ငံရဲ႕အခ်မ္းသာ၊အႂကြယ္ဝဆံုးလူတစ္ဦးျဖစ္လာပါတယ္။
သူပင္လွ်င္
ေအာက္ဆံုးအဆင့္က ထိပ္ဆံုးကိုေရာက္ႏိုင္ေသးတယ္ဆိုရင္...........

No comments:

လူသားတိုင္း က်န္းမာၾကပါေစ... လူသားတိုင္း ခ်မ္းသာၾကပါေစ...
ခႏၶာကိုယ္ကို ေလ့က်င့္ခန္းနဲ႕ေစာင့္ေရွာက္ပါ။ စိတ္ကို စာဖတ္ျခင္းနဲ႕ေစာင့္ေရွာက္ပါ။...

ႏူတ္ဆက္စကားေလးမ်ား.....

ျမန္မာတို႕ရဲ႕ ဘေလာ့ဂ္မ်ား...

picoodle.com